keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Hello!

Herranjestas miten kylmä tuolla on! Syksy näköjään otti nyt oikeen kunnon spurtin ton leppoisan lämpimän alkusyksyn jälkeen.. Jotenkin ihan ihmeellistä että tuolla satoi lunta! (nyt toi tosin taitaa olla enemmän jo räntää, höh:( ) Lämpötila ei siis tosiaan ole mikään päätä huimaava, ja mun sormet on aivan kohmeessa vieläkin, kun poljin kokeesta kotiin ilman hanskoja (note to self, hanskat käteen tästä eteenpäin). 
 Asiasta kukkaruukkuun mulla on taas jotenkin huono omatunto kun tänne blogiin en ole oikein mitään kerennyt  kirjoittelemaan. Onneksi kirjoitukset on ylihuomenna, ja osaan vaan kuvitella miten helpottunu olo on sitten kun kävelee ulos sieltä salista. Haluaisin jo elää ns "normaalia" elämää, ja puuhailla kaikkea muutakin kuin vaan kirjoituksiin liittyvää.. Noh, kaksi päivää enää!

 

Pitäähän tähän postaukseen jotain kuviakin läntätä joten kaivelin vähän noita mun kuvakansioita ja löysinkin yhden vanhan asun jota en oo vielä esitellyt:) Aika syksyisissä väreissä mentiin, ja mun mielestä noi värit kyllä toimi yhteen aika kivasti. Uusi burgyndy huivi on ollut jo aika monesti kaulassa, toi väri on vaan niin loistava syksyyn ja rakastan varsinkin tota huivin muhkeutta. Mua houkuttelis toi huivi myös harmaana, joita ei silloin Cubuksessa vielä ollut kun tuon ostin. Tää huivi on nimittäin semmoinen hyödyllinen ja ajaton asuste joka saa satavarmasti käyttöä vuodesta toiseen, eli sen ostaminen monessa värissä on ihan perusteltua, eikö niin? ;-) 
Tosin mulla alkoi nyt shoppailutauko, syyn saatte kuulla vielä myöhemmin tänään! Eli nyt mietin todella tarkkaan ennenkuin mitään ostan, paras tietenkin olisi jos en ostaisi yhtään mitään. Ennen tämän (epävirallisen) shoppailutauon alkamista tosin tilasin Booztilta pari juttua, mutta puolustuksekseni täytyy sanoa että sain yli 100 euron arvoiset kauan haaveilemani kengät alle kahdellakympillä, joten tilaamista ei tarvinut kahta kertaa siinä vaiheessa miettiä, ymmärrätte varmaan tytöt? Tästä lisää sitten kun saan kenkuliinit kotiin:)

edit: Päädyin nyt loppujen lopuksi palauttamaan molemmat saappaat, jotka näkyivät viime postauksessa. Vaikka alunperin olin varma että pidän ne tikatut bikerbootsit, osoittautuivat ne valitettavasti vähän hiertäviksi, ja myös tämän mun säästöprojektin takia saappaat oli vaan perempi palauttaa. Itken verta sillä ne oli niin täydelliset, mutta kyllä mä vielä ne täydelliset bootsit löydän..ehkä..nyyh...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti