maanantai 19. elokuuta 2013

Michael Kors Medium Jet Set Travel Tote

 Nyt tulis tää laukkuesittely sitten ihan normaalin postauksen muodossa kunnon kuvien kera:) Tässä on aikalailla samat tiedot mitä kerron siinä videollakin plus vähän jotain extraa! Mun tekemä esittelyvideo laukusta löytyy siis täältä: http://www.youtube.com/watch?v=OqdM9xLnQpg

Laukkuperheen uusin tulokas on siis Michael Kors Jet Set Medium Travel Tote värissä luggage. Tilasin laukun Zalandolta 1.8 ja se saapui perille 9.8, eli toimituksessa kesti tasan seitsemän arkipäivää. Alunperin ton hinta oli 275 euroa, mikä ton hinta on lähes kaikkialla, mutta käytin zalandon -10% alennuskoodia, jolla sain hinnasta pois sen 27 euroa. Lopulliseksi hinnaksi jäi siis vähän alle 250 euroa.
 Michael Korsin laukut ja tuotteet muutenkin on muuten kallistuneet, ainakin Stockan verkkokaupassa Hamilton maksaa nykyään 350, kun mä maksoin omastani vaan 325 (se siis tilattu Stockalta). Mun mielestä on hölmöä, että hintoja nostetaan kysynnän kasvaessa, sillä sen kysynnän kasvaessa usein myös tuotteiden laatu lopulta kärsii. Mutta, hinta/laatu-pohdinnat saa nyt tältä erää jäädä, sitä laukkuahan mun piti esitellä!

Miksi juuri tämä malli? Noh, oon tykännyt siitä oikeastaan aina. Lempparein Korsin laukuista oli kuitenkin Hamilton, jonka ostinkin ensimmäisenä, mutta kakkosena tuli ehdottomasti Jet Set Tote. Hamiltonin hankin mustana, joten tämän halusin tietenkin jossain muussa värissä. Käytän laukuissa oikeastaan vaan kolmea väriä; mustaa, konjakinruskeaa ja beigeä. Mulle oli alusta asti aika selvää että kotiutan tän just tässä konjakinruskeassa luggage-sävyssä.



 Laukussa on kultaiset yksityiskohdat, ja malli on tosi simppeli ja koruton; just the way I like it! Yksinkertainen ja sopivan pieni Michael Kors-teksti edessä ja toi killutin(:D) riittävät koristukseksi. Alunperin ajattelin että revin ton killuttimen heti irti, sillä se on musta jotenkin vähän mauton, mutta siinä se nyt ainakin toistaiseksi roikkuu. Eipä siitä kyllä sinänsä mitään haittaakaan ole, mutta katsotaan nyt..
Tosta alemmasta kuvasta näkyy laukun materiaali, mikä on siis saffiano-nahka. Toi on semmoista ihan muovin tuntuista, superkestävää ja muotonsa säilyttävää käsiteltyä nahkaa. Kestävyys on tietenkin isoiso plussa, ja mä itse kyllä tykkään tosi paljon myös ton saffiano-nahkan ulkonäöstä:)


 Mun laukku on medium-kokoinen, ja ton lisäksi tätä mallia on mun mielestä vaan small-kokoisena. Laukku on siis tosi iso, mutta mun mielestä ei kuitenkaan liian. Mä tosin rakastan isoja laukkuja ja haluun että sinne mahtuu suunnilleen se puoli omaisuutta (niinkuin tonne mahtuukin). Tää laukkuhan muistuttaa tosi paljon Vuittonin Neverfullia, mutta on vaan rutkasti halvempi (ja mun mielestä vähän kivemman näköinenkin) "versio", vaikkei tietenkään mikää identtinen olekkaan. Tätä (kuten Neverfulliakaan) ei saa siis tosta ylhäältä kiinni millään vetoketjulla tai vastaavalla, mutta tossa on tommoinen pieni klipsutin millä laukun saa "kiinni". Mua ei haittaa ollenkaan että tota ei saa kiinni, sillä en ikinä pidä mitään mun muitakaan laukkuja kiinni. Mun mielestä vetoketju jotenkin pilais ton mallin ja muodon.


Otin pari tämmöstä kuvaa että saatte vähän parempaa käsitystä siitä koosta. Tota voi siis pitää ihan olallakin, enkä mä oo ainakaan vielä huomannut että noi ohuet hihnat mitenkään pahemmin painaisi. Tosin en mitään kauhean painavaa ole vielä kannellutkaan, ja luulen että olalla kantaessa hihnat voivat kyllä tuntua epämukavilta, kun tavaraa on kassissa paljon.

 
Lopuksi vielä mun rakas pieni Kors-perhe yhdessä<3 Psst, tosta lompakosta on sitten tulossa vielä pienenpieni esittely myöhemmin!

Haluan tietenkin kuulla myös teidän mielipiteen, mitäs mieltä siellä ollaan mun laukku-uutukaisesta? :-)

16 kommenttia:

  1. Mä aion ostaa hamiltonin tässä lähiaikoina ruskean värisenä ja kysyisin että mitä oot pitänyt sinun hamiltonista kun se on tuota "löysempää" materiaalia? Onko se pysynyt ryhdikkäänä? :)
    Ja ihana kyllä tuo jet set myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On mulla ainakin pysynyt joo:) Hamiltonithan saattavat ajan myötä vähän "lörähtää" (varsinkin jos siellä kantaa aina painavaa tavaraa), mutta tossa mun en ainakaan mitään sellaista oo huomannut. Eli voin kyllä suositella Hamiltonia! Ja kiitos paljon :)

      Poista
  2. Miksi teet miljoona postaustasi jostain laukusta? Ihan kiva laukku mutta videokin riitti..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkotat varmaan kaksi:D Tein nämä siksi, että joku joka suunnittelee mahdollisesti tämän laukun ostamista voi saada näistä jotain apua ja hyötyä:) Mä ainakin yritin etsiä tietoa juuri blogeista ja youtubesta ennen kummankin mun laukun ostoa.

      Ja jos et halua postauksia laukusta niin otan kyllä mielelläni vastaan toivomuksia ja ideoita siitä, mitä haluatte lukea! Antaa palaa vaan

      Poista
    2. Musta tää nimenomaan oli hyvä asia! Harkitsen MK:n Jet set Travel tote Medium-mallia ja MISSÄÄN ei meinannut olla selkeitä kokoesittelyjä, joten ehdottomasti video oli hyvä lisä :) Ainoa miinus kamerasi akun loppumisesta: nopeaa, hätäistä puhetta on ikävä kuunnella. Vähän kuin soittaisit kaverille joka haluaa kertoa sulle jotain matkalla johonkin ja höpöttää välinpitämättömästi. Kivempi, kun saa kuunnella rauhallista, innostunutta puhetta.

      Poista
    3. Tällaisia kommentteja on aina yhtä kiva saada, sillä näiden postausten ja videon tarkoitushan on nimenomaan olla avuksi :) Joten ilo on minun puolellani, kiva jos videosta oli jotain hyötyä!

      Ja joo, kameran akun loppuminen on kyllä aina harmillista, niin videossa esiintyvälle kuin varmasti kuuntelijallekin, pahoittelut siis pikaisesta papatuksesta :P

      Poista
  3. Miten noitten rinnkojen kestävyys? Soveltuisko kouluun tää laukku? :) (Joululahjalistaa jo nyt miettimässä x) )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo ite mitään kamalan painavaa (kuten koulukirjoja) tuolla laukussa kantanut sillä mulla on tällä hetkellä niin vähän kursseja etten tarvii kuin paria kirjaa, haha:D mutta uskon kyllä että noi kestää vähän painavampaakin lastia, ja että laukku sopii ihan jokapäiväiseen käyttöön vaikka juuri kouluun :) Ja joululahjalistat on tottakai hyvä tehdä hyvissä ajoin! ;-)

      Poista
  4. mitkä ton mitat on?::)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin mä äsken mittailin ja sain tälläset mitat kuin leveys 45cm ja korkeus 29cm :-)

      Poista
  5. Hei oidko sun milläään mahollista linkata tota nyt zalandolta vsikka tää onkin vanha postaus:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällä hetkellä juuri tätä laukkua ei näyttänyt zalandolta löytyvän, mutta olen kyllä välillä aina nähnyt näitä siellä! Näitä on ollut myynnissä myös esim. Stockmannin netissä :)

      Poista
  6. Hei! Rakastuin tähän laukkuun, mutta sitä ei tällä hetkellä myydä juuri missään:( nelly.comissa kuitenkin oli yksi, mistä en ole ihan varma. Tuotekuvauksessa kerrottiin laukun sisustasta, osaisitkohan sinä paremmin kertoa, onko tämä juuri sama laukku kuin sinulla? http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/asusteet/laukut/michael-michael-kors-2465/multifunction-tote-246584-14/
    Osassa tämän tyylisissä laukuissa on se laptop- tilanjakaja sisällä, mutta haluaisin juuri tämän avonaisen ja yksinkertaisen, mikä sinulla on. Osaatko auttaa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo nellyn laukku on valitettavasti semmoinen keskitaskullinen :( Sen tunnistaa esimerkiksi noista kahvoista, jotka on paksummat ja hieman erilaiset kuin tässä mun "versiossa".
      Tätä vanhempaa kokonaan avonaista mallia on ihan hirveän vaikeaa löytää, ja mun käsittääkseni tämän valmistus on osittain jopa lopetettu. Todella harmi, sillä tykkään itsekin paljon enemmän tästä avonaisesta ja simppelistä mallista :/ En osaa sanoa mitään verkkokauppojakaan mistä näitä löytäisi, kun tätä mallia ei tosiaan melkein mistään meinaa löytää. Pidän kuitenkin peukkuja että löydät itsellesi täydellisen laukkuyksilön, ja ilmoita toki mullekkin jos jostain tätä vanhempaa mallia löydät! :)

      Poista
    2. Monta tuntia nettiä kollattuani tuloksetta päädyin sitten zalandon valikoimasta löytyvään beige/mustaan avomalliin:) nyt vain odotellaan pakettia kotiin:)
      http://m.zalando.fi/michael-michael-kors-jet-set-travel-shopping-bag-suntan-black-mk151h02w-o11.html

      Poista
    3. Voi vitsi, toihan on ihan superkiva, onnittelut uudesta ihanuudesta! :) Tuollaiseen sisustaan en oo muuten ennen näissä törmännytkään! Toi sisusta on vähän kuin best of both worlds, kun siinä on monta kätevää taskua ja tuo vuorikangas, mutta malli on kuitenkin avonainen ilman sitä (ärsyttävää) keskilokeroa :P

      Poista