sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Autumn basics


  Tässäpä ois teille supersimppeliä syysasua eiliseltä. En yleensä tälläisiä asuja tänne blogiin kuvaa sillä mun mielestä ne on vähän liiankin "perus", eikä niissä siis oikein oo mitään esiteltävää. Nyt mä aattelin kuitenkin että miksipä ei, jotain tämän tyylistä mulla nimittäin on löytynyt monena päivänä päältä. :) Tossa nahkatakissa alkaa kyllä tulla jo iltaisin vilu, sen verran kylmää tuolla on.. Oonkin miettinyt että pitäiskö mun oikeasti kaivaa jo mun parkat tuolta komerosta, vaikka nyt on vasta syyskuu?! Mutta mä kyllä ehdottomasti käytän ihanaa lämmintä parkatakkia kun palelen jossain ohuessa takissa, vaikka näyttäis kuinka hölmöltä. Ihmeellinen syksy on kyllä ollut, aluksi oli tosi pitkään lähes kesäkelejä ja nyt yhtäkkiä onkin ihan jäätävän kylmää.. Missä ne ihanan lempeät syyspäivät on, kysyn vaan!

 Jos joku muuten on tykästynyt noihin mun mustiin bikerbootseihin, niin vinkkinä että Citymarketissa löytyy lähes täsmälleen samanlaisia! Noi mun on siis Skopunktenista vuosi sitten ostettu, mutta nyt löytyis samanlaisia (ei oo sama merkki, mutta ulkonäöllisesti aika täydelliset "kopiot") sittarista. Jäin ihan suu auki tuijottamaan kun näin ne siinä roikkumassa, niissä oli jopa sellaiset punaiset vetoketjut takana, mitä ihmettä? :D

2 kommenttia: