tiistai 3. syyskuuta 2013

Kuvia

Mulla valitettavan harvoin kulkee kamera missään ulkona mukana, ja täällä loppujen lopuksi aika vähän näkyy mitään kuvia mun jokapäiväisestä elämästä, kännykkäkuvia lukuunottamatta. Myöskään monet mun kaverit ei halua kuviaan blogiin, joten kuvat on ymmärrettävästi aika emmi-painotteisia:D Tässä ois kuitenkin nyt jotain mun nappailemia kuvia viime päiviltä:) Vähän sillisalaattimeiningillä mennään, mutta aattelin nyt tunkea nää "jämäkuvat" kaikki tähän samaan syssyyn.

 
 Oon syönyt lähiaikoina aika paljon ulkona, viime viikolla oli kiva neljän päivän ravintolaputki.. Toisaalta oon tehnyt myös paljon ruokaa ihan kotona.
 Neuleuutukainen, asukuvia tästä luvassa huomenna!
 Kenkähyllyn siivous, check
 Jokapäiväinen iloni.... noooot. Kirjoitukset lähenee ja ärsytys sen kun kasvaa.
 Tiedän, tää näyttää aika epäilyttävältä, mutta uskokaa mua, maistuu ihan taivaalliselta!! Tossa on siis uunibanaania kastikkeessa vaniljajäätelön kera, suattaapi olla että laitan ton reseptin tännekkin jossain vaiheessa, on nimittäin niin herkkua:)
 Tässä siis ne mun "vanhat" bootsit
 Tarvitsisin uuden maton ja sit alkais huone olla aika perfect, ja voisin alkaa sitä huonepostaustakin tekemään (vaikkei kukaan sitä kohtaan suurempaa kiinnostusta osoittanut kun kysyin asiasta:D Teen silti!!)
 Kirpparijuttujen kattelua:) Sitä hinnoittelua en vaan millään jaksais plaah..

4 kommenttia:

  1. voitko ilmotella tänne sitte kirpparista ja ajasta? (;

    VastaaPoista
  2. Miks sulla on tuolla conssit kun sanoit ettet niitä aio hankkia? hmm:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei haloo minkähän takia ne on tuolla kirpparikasassa?:-DD Oon käyttänyt noita tasan yhden kerran noin VUOSI sitten, jonka jälkeen noi on vaan lojunut kaapissa.

      Poista