maanantai 2. syyskuuta 2013

Searching for the perfect boots

Yhdet syksyn ja talven ykköskengistä ovat tietenkin bootsit. Mä omistan yhdet ihanat yksilöt, mutta ne on enemmänkin talvikengät vuorineen kaikkineen. Nyt mulla ois siis hakusessa täydelliset bootsit jotka sopis hyvin myös syyskäyttöön. En vielä oikeastaan tiedä ihan tarkalleen millaiset haluan, mutta näistä mitkä oon tänne kerännyt kelpuuttaisin kyllä mitkä vaan yksilöt! Tollaisten matalavartisten perusbootsien lisäksi haluaisin myös pitkävartiset bootsit, ja kaipailisin kipeästi myös uusia ylipolvensaappaita/ratsastussaappaita (ratsastussaappaan tyylisiä siis). Mutta tässä ois nyt niitä mun löytämiä ihanuuksia!


 Kauniin mallisia simppeleitä bootseja.


 Ihania yksityiskohtia. Niiteistä nyt en oikeastaan niin välitä bootseissa, mutta noi vasen alakulma-kenkulit on kyllä kieltämättä aika siistit:) Ja noi oikean alakulman tikatut kultaisilla yksityiskohdilla on ehkä upeimmat ikinä!!!


 Sitten pitkävartisia, ihania nämäkin kaikki!


 Ja last but not least, superkauniita ylipolvensaappaita/ratsastussaappaita

Ja sitten vielä mun lempparit näistä:

 1) Aivan täydelliset ylipolven nahkasaappaat joissa klassinen malli, me wants!
2) Myös nää on aivan uskomattoman ihanat, kuola vaan valuu...
3) Yksinkertaiset ratsastussaappaat kivoilla yksityiskohdilla
4) Rouheat niittibootsit
5) Simppelit ja ihanat pitkävartiset perusbootsit
6) Todella yksinkertaisen ja kauniin malliset bootsit

Näiden lähes kaikkien mun suosikkikenkien kohdalla on vaan yks ongelma.. Melkein kaikkien hinta ylittää satasen, joissain hipoo melkein kahtasataa. Vaikka noi lähes kaikki onkin aitoa nahkaa, on 100-200 euroa mulle aika suolainen hinta. Tottakai nahkakengät kestävät vuodesta toiseen mutta silti..:( No, ei mietitä hintoja vielä, kunhan pääsisi eka edes sovittelemaan näitä!

6 kommenttia:

  1. Nääää mäki tarviin jotku kengät kun baltsut alkaa olla jo kylmät iltasin :/ en vaa koskaan löydä täydellisiä syksy/talvikenkiä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo nii alkaa, jalat ihan jäässä aina:p Ja kyllä sä löydät ku jaksat vaa ettii ahkerasti! Mä aina mietin et ostan sit talvel vast mut sit ne on aina kaikki kivat jo menny..:D

      Poista
  2. Hei mistä noi tikatut bootsit kultasilla yksityiskohil on (noi sunki lempparit nro 2)? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne ompi andiamosta:) eikö ookki ihan täydelliset voi juku!!

      Poista
  3. Mä ostin noi kolmannet saappaat dinskosta :)

    VastaaPoista