maanantai 16. syyskuuta 2013

Autumn inspiration

Mulla tuli taas muutamia asuideoita mieleen, joten eikun Polyvoreen kollaaseja näpertelemään. Tässä ois siis syysinspiraatiota, olkaapa hyvät! Ja muistakaa kertoa sitten mitä piditte asuista! :)

Untitled #19
 Klassisen kaunista viileisiin syyspäiviin. Tykkään paljon erilaisista viitoista ja myös tässä oleva yksilö on mun mielestä todella kauniin mallinen. Asukokonaisuuden kruunaavat tyylikkäät asusteet, kuten tuo lierihattu H&M:stä. Toi samainen hattu viihtyi pitkään mun ostoskorissa, mutta en kuitenkaan vielä tilannut sitä, saa nähdä kotiutanko ton vielä jossain vaiheessa..:) Ylipolvensaappaat kuuluu mun ehdottomiin lempikenkiin syksyisin ja talvisin joten olihan tännekkin pakko saada sellaiset pariin kollaasiin. Noi tässä olevat mustat nahkaiset ylipolvensaappaat ovat upeat!
Untitled #22
 Tää kokonaisuus ei taas oo ehkä ihan sitä mun ominta tyyliä mutta näyttää mun mielestä silti superkivalta, ja voisin kyllä kuvitella vaikka käyttävänikin tollaista! Tässä asussa yhdistyy monta tän hetken trendiä, kuten collegepaidat, camokuosi ja nahka. Korkokengät tuovat edgyyn asuun vähän naisellisuutta.

Untitled #24
 Tää ois aivan täydellinen asu lämpimiin syyspäiviin, ja rakastan tota kepeiden shortsien, löysän villatakin ja kumppareiden yhdistelmää. Tulispa vielä ees pari lämmintä päivää niin saisi heittää jotain tän tyylistä niskaan! Tää on yksi mun suosikkikokonaisuuksista näistä:) (tosin nää on kaikki mun mielestä kivoja, miksi mä nyt mielestäni rumia kokonaisuuksia alkaisinkaan tekemään..)

Untitled #20
 Naisellisen eleganttia kokomustaa. Tän asun pukisin hyvin mielelläni vaikkapa jonnekkin vähän juhlavampaan tilaisuuteen. Kaikki elementit asussa on upeita, vaikken kyllä ihan heti tommoisia tappokorkoja usko jalkaan vetäiseväni:D

 Untitled #21
 Vähän rennompaa meininkiä esimerkiksi kouluun. Mulla on tämän tyylinen asukokonaisuus ollutkin nyt pari kertaa päällä, täydellinen viileisiin syyspäiviin:) Multa löytyy itseltäni nää kaikki asuun tarvittavat jutut joten voisin vaikka joku päivä testailla miltä tämä täsmälleen sama kokonaisuus näyttää päällä ihan "oikeasti", ja laittaa vaikka tännekkin kuvia jos lookki toimii:)

 Untitled #23
 Viimeisenä simppeli perusasu joka käy melkeinpä tilanteeseen kuin tilanteeseen. Myös tämä asukokonaisuus on tosi "mun tyylinen" ja jotain tämän kaltaista mulla usein syksyllä löytyykin päältä:) Perusjutuista koostuva asu, jossa neutraalit värit ja yksinkertaisen tyylikkäät asusteet, ripauksella rock-henkeä. Noi Primebootsin korkeat bootsit on vaan yksinkertaisuudessaan niiin upeat! Hinta (yli 400e) tosin hieman ylittää tämän tytön budjetin... Onneksi haaveilu ei maksa mitään! :D

Ja nyt olisi taas todella kiva kuulla teidän mielipiteitä, löytyikö suosikkeja tai inhokkeja? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti