torstai 30. tammikuuta 2014

Mulberry Check Scarf

Siinä se nyt vihdoin on; Mulberry Check Scarf kauniissa klassikkoväreissä :) 

Huivin hinta on tällä hetkellä Mulberryn sivuilla 215 euroa, mikä on mun mielestä turhan paljon tuollaisesta perushuivista. Niinpä mä päätinkin, että yritän metsästää kyseistä huivia Huuto.netistä, josta sen saisi huomattavasti halvemmalla. Pari kuukautta mä näitä huiveja vahtasin, mutta täydellistä uudenveroista yksilöä ei vaan meinannut tulla vastaan. Mä aloinkin jo melkein vaipua epätoivoon ja mietin että hitto, onko mun oikeesti tilattava se sieltä Mulberryn sivuilta ja maksettava itseni kipeäksi.. Mutta sitten, kuin ihmeen kaupalla mun syntymäpäivänä (!!:D) mun kännykkään tulee ilmoitus uudesta myyntiin tulleesta huivista. Kävin samantien katsomassa ja ostopäätös syntyi noin kolmessa sekunnissa; huivi oli vain pari kertaa käytetty, uudenveroisessa kunnossa ja mukaan tuli vielä alkuperäinen laatikkokin. Ja niin, se hinta, vain 160 euroa, eli 55 euroa halvempi, kuin jos olisin tilannut Mulberryn sivuilta :) Ai että, oon kyllä ihan superiloinen että vihdoin löysin tämän, ja vielä noin edullisesti! 

Oltiin muuten juuri Amarillossa syömässä synttäri-illallista silloin, kun ilmoitus huivista tuli, ja voin kertoa, että hampparinsyönti loppui siihen paikkaan :D  "Osta heti"-napin klikkauksen jälkeen olin niin innoissani, että hihkuin vaan loppuajan kuin joku vähä-älyinen ja lähellä oli, etten paria onnenkyyneltäkin tirauttanut, niin täpinöissäni mä olin.. Hampurilaisenloppukin oli jo ihan kylmä, mutta se ei hirveästi siinä hetkessä harmittanut! Kosti vaan naureskeli mulle, se on jo tainnut tottua näihin mun materialismi- ja ruokaonnellisuuskohtauksiin.. :''D

8 kommenttia:

  1. Wau! Onnea uudesta upeasta huivista! :) mä kans pyrin ostamaan huutiksesta aina ens sijaisesti kaikki kalliimmat jutskat, tai ainakin tsekkaan ne sieltä ensin. :) hyvää kannattaa odottaa! Sehän on se sanontakin :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset :)<3 Munkin mielestä kannattaa kyllä ehdottomasti tsekata aina huutis, sieltä voi tehdä hyviä löytöjä! Ja kieltämättä tuntui kyllä kivalta saada vihdoin tuo huivi itselleen kun niin kauan olen sitä kuolaillut.. :)

      Poista
  2. Tiesithän et tätä on vanhempana mallina kanssa, mikä on maksanut 150e? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tiesin kyllä, koko ajanhan noi pikkusen "uudistuu", esim materiaalissa merinon ja cashmeren suhde ja lappujen värit yms. Lisäksihän Mulberry nosti tämän huivin hintaa lähes satasella joskus about vuosi sitten.

      Mä nyt jotenkin vähän missasin tän kommentin idean :D Tai siis mitä siitä, että vanha malli oli 150e? :)

      Poista
  3. Aivan upea huivi, onneksi olkoon! Olen itsekkin haaveillut tästä täydellisestä huivista mutta hinta on hiukan ongelma.. Olet viime aikoina ostanut niin ihania juttuja kuten se vuittonin laukku<3 sinulla on niin samanlainen tyyli kuin itselläni nii pystyn hyvin samaistumaan ostoksiisi(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, se on kyllä kaunis ja mulla on jo monia asuideoita mielessä joissa se pääsee käyttöön! :) Viime aikoina on kyllä tullut ostettua pari pitkään mielessä pyörinyttä juttua ja uskon että ne ovat kyllä joka sentin arvoiset!

      Tykkään itsekkin lukea eniten blogeja, joiden kirjoittajilla on samanlainen tyyli kuin itselläni, joten ymmärrän hyvin mitä tarkoitat :)
      Voi että te kyllä piristätte näillä kivoilla kommenteillanne aina mua <3

      Poista
  4. Oi vitsit, tuo huivi on kyllä niin kaunis ja hyvän löydön teit todellakin! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihih, onhan se kyllä :) Ja väriensä puolesta sopii niiin moniin asuihin! Huivi oli kyllä todella hyvä löytö, 55 euroa on hurja säästö! :)

      Poista