tiistai 13. elokuuta 2013

Hassut lasit

 Niin siis mitkä pisamat?
 Moikka murmelit! Tää ensimmäinen "koulupäivä" oli taas just niin turha kun arvelinkin.. Pälätettiin samoja asioita mitkä meille kerrotaan joka ikinen vuosi. Oli tässä päivässä yksi kivakin juttu, saatiin nimittäin lukiokalenterit! Oon oikeasti ehkä maailman huonoin pitämään kalenteria ja se on aina ihan epäsisiisti ja sottanen (ja sitten kadehdin mun kavereiden täydellisen siistejä kalentereita), mutta kyllä se asiansa ajaa kuitenkin! Ennen en ois todellakaan osannut kuvitella, että käyttäisin kalenteria, mutta lukiossa se on ihan kätevä kun on miljoona ja yks asiaa muistettavana. Mutta koska oon alennushaukka ja pihikin kaiken lisäksi, kalenterin kivoin juttu on tietenkin ne alennuslipukkeet! Oon joskus napannut alennuslippusia myös niistä ylimääräsistä kalentereista mitä siellä koululla on. Oon kauhea...

 
 
Sitten varsinaiseen asiaan, eli asuun. Vaatteissa ei oo mitään sen ihmeempää, mutta jujuna onkin noi lasit! Noi on siis ne H&M:stä tilatut, mistä oon aikaisemmin kirjoitellutkin. Kuten näkyy, aika persoonallisethan ne on, mutta mä kyllä tykästyin noihin! Kivan hassut mutta ei mitkään överit:) Yhdistin noi tollaseen ihan yksinkertaiseen perusasuun, ettei mene liian levottomaksi:D Toinenkin uusi juttu kuvissa näkyy, nimittäin toi Korsin lompakko. Mua instagramissa seuraavat (mut löytää sieltä siis @emmiau :) on jo voineet bongatakkin tuon kaunokaisen, mutta täällä blogin puolella sitä ei vielä ole tainnut näkyä. Tästä tulee varmaan ihan oma postauksensa myöhemmin, joten en nyt ala sen enempää siitä pölöttämään. Mun pitäis esitellä myös se mun uusi laukku (joka on myös näkynyt jo instagramissa), mutta kaikki ajallaan kunhan kerkeän ne ensin kunnolla kuvailemaan. Yks vaihtoehto on myös että esittelisin ne videolla, mutta joo, katsotaan nyt..:p

Mitäs tykkäsitte laseista, jees vai nounou?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti