keskiviikko 28. elokuuta 2013

Asua ja ostoksia

Vitsi miten mua ärsyttää etten voi vaan tulla aina tänne kirjottelemaan ku haluan! Asiaa kyllä ois mutta tietokoneilla nyt on vaan ilmeisesti jotain mua vastaan.. Mun kone tuli siis huollosta, mutta sille ei ileisesti oltu tehty mitään muuta kun poistettu pölyt tuulettimesta. Jaahas. Kone lähti siis takaisin huoltoon josta saan sen tällä kertaa toivotavasti korjattuna takaisin.

 
 
 Eilen käytiin ostoksilla ja syömässä Lahdessa ja päällä mulla oli tämmöstä. Mulla oli suuret odotukset että löytäisin H&M:stä edes jotain niistä ihanuuksista mitä mulla on netissä ostoskorissa mutta ei, en löytänyt niistä ainuttakaan:D 16 juttua ja myymälässä en nähnyt niistä yhtäkään??  Kaipa se on siis pakko pistää taas tilaus menemään, vaikka oisin kyllä paljon mieluummin löytänyt noita juttuja ihan kaupasta, missä niitä olisi voinut sovittaakkin.  No mutta pari kivaa juttua löytyi silti, kaikki taas yllätys yllätys hennesistä.

 Ihan täydellinen harmaabeige kimallehuivi, täydellinen väri ja ennenkaikkea malli; just oikean kokoinen ja kivan rennon näköinen. Mä omistan nyt kolme beigeä kimallehuivia, mutta toisaalta ne on kyllä mun käytetyimpiä huiveja joten ehkä se on ihan okei:D

 Tällänen paita mulla on myös mustana ja nyt oli pakko kotiuttaa myös valkosena, sillä perust-paitoja tarvii aina. Mietin tän luonnonvalkosen ja harmaan välillä, mutta päädyin tähän sillä en oikeestaan edes käytä harmaita vaatteita.

 Parit ballerinat, ihan perusmustat ja vaalean kamelinruskeat. Eipä näihin kai sen kummempaa selitystä tarvitse, ballerinoja tarvii aina. Tarvitsin uudet mustat vanhojen tilalle, ja mä vaan oon heikkona beigeihin kenkiin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti