maanantai 8. heinäkuuta 2013

Lately I've..

 1. Mun "työlleen" omistautuva poikaystävä, ihana!
2. Kauniita kesäillan maisemia Heinolassa. Kyllä tää vaan on kaunis kaupunki näin kesäisin:)
3. Suloinen Masi:)
4. Iltakävelyllä
 1. Kävästiin vähän aikaa sitten katsomassa After Earth, joka ei kuitenkaan valitettavasti ollut mikään kummoinen.
2. Nutturapäivä
3. Mun kesän ykkösmenopeli! Tolla mä sitkaan töihin ja takas satoi tai paistoi..
4. Mun parhaat kaverit auringonpalvontaan. Ihan superihanan tuoksunen lemppari tanning oil <3
 1. Pienet beforework-nautiskelut fresitan kera. Vähän luksusta arkeen!
2. Väriä pintaan:)
3. Kauppareissun asua
4. Vähän kuumat oltavat helteillä töissä, parhaimmillaan ollut toi +36..
1. Raita-asua
2. Ihania uutukaisia
3. Vähän iltapalaa.. 
4. Päivä jolloin mikään ei ollut hyvin. Super Bad Hair Day, johon yritin ratkaisuksi pipoa mutta edes se ei lopulta miellyttänyt.
 1. Kaverin kanssa ulkona, tuli muuten käytyä rantakahvila Tyyrpuurin terassilla ekaa kertaa tänä kesänä!
2. Testauksessa Ginan LBD. Ei kuitenkaan lähtenyt mun matkaan vaikka tosi kiva olikin. Näin myöhemmin ajateltuna ois varmaan pitänyt napata mukaan, sillä toi oli kivan yksinkertaisen mallinen ja maksoikin vaan 20e. No, säästypä nekin rahat!
4. Oman maan mansikoista valmistettua mansikkakakkua on tullut mutusteltua muutamaankin otteeseen parin viikon aikana. Vaikka en mistään makeista leivonnaisista oikein tykkää niin toi on kyllä ihan älyttömän hyvää, ja niin ihanan raikasta!
 1. Karkkimonsteri saaliin kimpussa
2. Kuulin muutama päivä sitten että Filmtownissa on poistomyynnin takia karkit -40% ja siitä kesti about 5 min niin mä olin jo matkalla ostamaan:D Mistä mä nyt saan mun lemppari-irttiksiä kun Filmtown lopettaa??
3. Poikien kanssa Maisterissa istuskelemassa. Kalliit ranskalaiset mutta oli kieltämättä hyviä!

 1. Kiva kun joka kollaasissa on tämmönen samanlainen kuva musta :Dd Noh,tää nyt on vaan täyttämässä tätä vikaa kollaasia. Eikä näköjään edes hymyilyttänyt.
2. Amarillossa tyttöjen kanssa herkuttelemassa. Meidän piti mennä sinne drinkeille mutta päädyttiinkin tilaamaan ruokaa, ei sinänsä yllätä...
3. Amarillon vessassa, tanssijalkaa tais jo vipattaa kun noin iloinen ilme!
4. Eilisen fiiliksiä mökiltä. Neljän tunnin yöunilla läpi vedetyn superrankan työpäivän jälkeen toi oli just eikä melkeen sitä mitä tarvitsin. Ihan täydellinen ilta! Tästä tulossa postausta myöhemmin kunhan kerkeän tekemään:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti