tiistai 23. heinäkuuta 2013

Light tones

 Mun huoneessa tullaan tällä viikolla vähän maalailemaan (JEE!) ja mun pitää tyhjentää mun vaatekappi kokonaan vaatteista, laukuista yms. Alotin jo vähän tyhjentelemään mutta sitten kiinnostus loppui ja sainki idean alkaa kokoamaan tohon rekille kaikkia kivoja vaaleita juttuja, mitä mun vaatekaapista löytyy. Aika paljon niitä löytyikin, sillä juuri nuo vaaleat sävyt ovat pukeutumisessa mun lemppareita. Ylläolevissa kuvissa näkyvän vaalean rekkikokonaisuusjutun sain sitten lopulta aikaseksi:) Mitään ideaahan ton kokoamisessa ei varsinaisesti ollut, mutta mun mielestä toi oli jotenkin kivan "inspiroiva" ja jos ei muuta niin ainakin nätin näköinen! :D Käytännössähän toi siisti rekkijärjestely ei mulla toimis, sillä oon just semmonen huithapeli joka asukriiseillessä (ja muutenkin..) löytää lopulta itsensä huoneesta suunnilleen hautautuneena joka puolella lojuviin vaatteisiin, jotka on paniikissa hirveällä vimmalla revitty alas kaapista tai henkarista..

Oli pakko napata kuva tosta jättimäisestä pussista minkä sain, ihan hullun iso!:--D Tonne ois helposti mahtunut varmaan kaks Emmiä..
 Mulle tuli näitten maalailujuttujen takia pieni sisustuskärpäsen purema, ja keksinkin heti pari juttua mitkä haluaisin löytää. Ostoslistalla mulla oli siis pari uutta koristetyynyä, jo pidempään mielessä pyörineet valkoiset pussilakanat ja matto.

 Ja kaikki löytyikin, paitsi matto! Matolla tosin ei olekkaan mitään kiirettä, mun nykyinenkin on ihan hyvä, tosin ehkä hieman "raskas" näin kesällä. Noi koristetyynyt on ihan täydelliset, ISO sydän<3 Rakastan tollaista jacquard-kuviota, ja alunperin halusin mun huoneeseen just tollaista vähän hohtavaa vaaleaa jacquard-tapettia yhteen seinään. Sittemmin luovuin tapettihaaveesta, mutta täydellisen tyynyn löysin kuitenkin:) Myös toi pörrötyyny on ihana, ja mun mielestä noi sopii myös älyttömän hyvin yhteen!

 Pussilakanatkin oli just eikä melkeen. Halusin valkoset ja mieluiten jollain kivalla "hienostuneella" kuviolla. Mulle on myös tosi tärkeää, että lakanat on mukavat, (sillä oman sängyn pitää olla mukavin paikka maailmassa) ja noi täyttää senkin kriteerin.

Näistä sisustusjutuista tuli mieleen, että voisin maalaushommien valmistuttua tehdä kunnon huonepostauksen, oisko semmoseen kiinnostusta?

Huomenna päivä kuluu pakkaillessa ja ilta töissä, joten en välttämättä kerkeä tulla kirjottelemaan. Lähden torstaina (lähes jokavuotiseen tapaan) Sipooseen mun ihanan Viivin luokse, jossa asustelenkin sunnuntaihin asti. En usko että sieltä postailen, sillä haluan viettää kaiken mahdollisen ajan Viivin kanssa, sillä tämä on luultavasti viimeinen kerta kun näemme kunnolla vuoteen :-(( Neiti on nimittäin lähdössä vuodeksi Kanadaan kesän lopussa, eli ihan kohta, iik! Tulee ihan hirrrrrveä ikävä, mutta samalla oon tietenkin iloinen ja innoissani hänen puolestaan:)
Mutta niin, Helsingin suunnalla kuluu siis mun loppuviikko, can't wait! Kuvia tulee varmasti napsittua paaaljon, ja reissun jälkeen onkin luvassa varmasti useampiakin postauksia mun "pidennetystä viikonlopusta". Jos en huomenna enää ehdi tänne kirjottelemaan, niin toivotan jo etukäteen kaikille ihanaa viikonloppua ja nauttikaa luvatuista helteistä, niin mä ainakin aion tehdä! Pus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti