keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Out to eat

Moikka kaikille! :-) Eilen sain aika extempore-idean lähteä Karismaan syömään ja kiertelemään kauppoja. Mä halusin pääasiassa syömään enkä kaupoista etsinyt mitään ihmeempiä, mutta kyllähän sieltä jotain silti tarttui mukaan:) Olisin alunperin halunnut syömään mun lempparikiinalaiseen Lahteen, mutta pelkän ruuan takia aina sinne ajaminen tulee vähän kalliiksi, joten nyt Karisman ravintolatarjonta (ei mikään huikea..), sai kelvata. Käytiin Ristorante Momento-nimisessä paikassa jossa en ollutkaan itse asiassa ennen käynyt. Hinta-laatu-suhde oli ihan ok, molemmat tosin oltiin sitä mieltä että toi hamppariateria oli vähän kuiva.
 
Asukuvat nyt on vähän mitä on, mulla ei todellakaan ollut mikään kuvauksellisin päivä ja joka kuvassa säädän jotain, yllätys yllätys..:D Asussa nyt ei oikeastaan ole mitään ihmeellistä, ihan tuttua peruskauraa. Pitkästä aikaa Hamilton pääsi taas käsivarrelle keikkumaan. Jotenkin kesällä vaan ei tee mieli raahata mukana mitää isoa mustaa laukkua, vaan ite tykkään enemmän käyttää erilaisia clutcheja ja mieluiten vielä vaalean kesäisessä värissä.

Sitten ostoksiin:

Löysin vihdoin H&M:stä mun kokoa tosta mustasta perusteepparista. Ihana pehmoinen materiaali ja kiva rento malli; kaikkea mitä perus-t-paidalta vaaditaan!

 Tämä kaunokainen osui heti silmiini Glitteriin astuessani. Koru oli  todella kovassa -75% alennuksessa ja loppujenlopuksi tälle jäi hintaa vaan 5 euroa, joten mun oli pakko napata tää mukaan. Ei todellakaan paha hinta!

Tähän bikiniyläosaan törmäsin Cubuksen alehyllyssä, kun etsiskelin valkoista bikinialaosaa. Vähän epäröin näiden kanssa, mutta -50% alennus, kivan erilainen malli ja näiden hyvä istuvuus saivat mut lopulta myöntymään ja ostamaan ne. Näihin oli siellä myös alaosa mutta siinä toi röyhelö ei mun silmää niin paljoa miellyttänyt. Toivotaan vaan että vielä tulis hyviä kelejä että näitä pääsis käyttämäänkin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti