keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Blackie

 Eilen tilasin H&M:stä muutamia juttuja jotka on jo pitkään roikkuneet ostoskorissa. Aika tummaa on taas mutta eipä se mitään kun on syksykin jo kohta tulossa. Ehkä mä jotenkin alitajuisesti valmistaudun jo siihen..?

 1. Ton mallista hametta oon etsinyt jo pitkän aikaa ja monia yksilöitä sovitellutkin. Mikään ei oo kuitenkaan ollut ihan täydellinen, mutta voi pojat kun mä äkkäsin tän hameen! Näin helsingissä Bikbokissa itse asiassa melkein identtisen hamosen, ja ihastelinkin sitä Viiville. Se oli vaan mun mielestä turhan hintava, joten sai luvan jäädä kauppaan. Nyt kun bongasin melkein täsmälleen samanlaisen mutta halvemmalla, oli se pakko klikata ostoskoriin. Apua tulipa pitkä selitys:D

2. Tajusin vasta tänään että mä itse asiassa sovitin tällästä hametta Helsingissä, mutta vaan erivärisenä. Harmi vaan että S-koko mitä sovitin ja minä myös tämän tilasin, oli liian iso, varsinkin pituudeltaan. Noh, se lähtee sitten palautukseen. Hitsi kun en huomannut tota aiemmin..

 1. Tää paita on oikeastaan syy siihen miksen tilannut näitä vaatteita jo aikasemmin. Tää myytiin loppuun melkein heti, ja mä oottelin kun kuuta nousevaa että mun kokoa tulisi taas. Nyt kokoa sitten löytyi ja mä sain tilauksen tehtyä, wuhuu:) Yksiä mun lempijuttuja tällä hetkellä on just tommonen kietaisumalli paidoissa, aaaah paita tule jo! 

 2. Tästä ei valitettavasti ollut parempaa kuvaa, mutta kyllä tästäkin ihan hyvin ton paidan näkee:) Tää on tommonen aika peruspaita, jossa ihastuin lähinnä tohon kivaan väriin. Saa nähdä sopiiko toi väri mulle, toivotaan että sopii!

1. Nää on musta ihanan veikeät:D Saattaa olla että noi ei sovi mulle ollenkaan ja näytän vaan ihan kajahtaneelta tommoset päässä mutta testataan testataan! 

2. Tää muistuttaa musta tosi paljon Michael Korsin Astor-korua, mutta on vaan huimasti halvempi versio siitä. Tykkään tosi paljon tommosista metallirannekoruista (mieluiten juuri kullan sävyisinä), joten olihan tää pakko tilata testaukseen.

 1. Nää oli aika extempore-ostos, jotka ois musta tosi kivat syksyyn. Tommoset kuosihousut iskee muhun kovaa nyt, ja noi näytti myös malliltaan hyviltä. Harmi vaan hennesin housut ei mulle yleensä istu, mutta ehkä nää tekis poikkeuksen hahah.. Ainiin ja näiden väri on siis semmonen tosi tumma myrkynvihreä, ei musta kuten mä ainakin aluksi luulin.

2. Toivoisin että nää housut ois samanlaiset päällä kun ne mun leopardihousut. Oon nimittäin vähän etsiskellyt semmosia mustina, sillä ne leopardipöksyt oli ihan huippuostos ja yks tän kesän käytetyimpiä vaatekappaleita. En oikeen oo varma noista lahkeista, näyttää sinänsä ihan kivoilta mutta en sitten tiedä miltä näyttää ihan päällä. We'll see! Nää toimis kivasti ihan arkena mutta sopis myös juhlavampaan asuun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti