tiistai 30. heinäkuuta 2013

Sipoo Day 2.

 Nyt ois sitten luvassa tokan päivän meiningit:) Tästä tuli tämmönen kilometripostaus noiden kuvien takia, pahoittelut! (Vai tykkäättekö just tämmösistä pitkistä?)

Aamupalan jälkeen suunnattiin heti bussilla Helsinkiin. Kierreltiin kaikki mahdolliset kaupat ja ostoskeskukset mutta lopulta mun saaliiksi ostosreissulta jäi vaan kaksi paitaa (esittelen ne myöhemmin!). Tosin mulla nyt ei ollutkaan mitään sen kummempaa "ostoslistaa".

 Monen tunnin käppäilyn jälkeen iski arvatenkin kova nälkä, ja alettiin miettiä ruokapaikkaa. Ei jaksettu lähteä minnekkään kovin kauas ruuan perässä ja päädyttiin tuttuun ja turvalliseen vaihtoehtoon; kiinalaiseen. Ah, mä vaan rakastan kiinalaista ruokaa ja voisin valehtelematta hotkia sitä napa paukkuen vaikka joka päivä..:D

 
Ruuan jälkeen hetken vielä kierreltyämme otimme suunnaksi Viivin suositteleman Johan&Nyström-kahvilan. Ihan superkodikas ja ihana paikka! Tästä ajattelin tehdä ihan oman postauksensa vielä, sen verran kiva paikka:)

 
Kahvilan läheltä bongattiin meren rannalta kiva paikka päivän asu-kuvien ottamiselle. Shoppailupäivän asuna oli tosi simppeli kokonaisuus joka koostui ihan perusjutuista. En olisi oikeastaan halunnut laittaa tota valkoista teepparia tuon hameen kanssa, mutta koska mulla oli niin vähän vaatteita mukana, ei muita vaihtoehtoja oikein ollut. Toi asukokonaisuus oli kuitenkin shoppaillessa kätevä, sillä hame on niin helppo pukea ja riisua sovituskopissa.

Tottakai oli vielä napattava jotain suuhun ennen kotiinlähtöä. Suunnattiin siis Jogoon frozen yogurtia hakemaan:) Jogossa noi annokset kootaan kokonaan itse, mikä on mun mielestä iso plussa! Annoksen hinta määräytyy painon mukaan. Mä valitsin mun annokseen mangojogurtti-maustamatonjogurtti sekoitusta ja tuoreita marjoja. Karkkeja mä en ottanut ollenkaan (muutamaa valkosuklaanappia lukuunottamatta), sillä mun makuun raikkaat marjat toimii tossa parhaiten. Ja joo, hyvää oli, suosittelen Jogoa!

Mun ihana tyylilyyli!

 Illalla Sipooseen palattuamme pysähdyttiin vielä ottamaan parit kuvat upeassa auringonlaskussa. Kyllä toi Viivi vaan on paras kuvaaja if you ask me:-)
Semmonen oli siis toka päivä:) Paaaljon kävelyä ja jalat molemmilla päivän päätteeksi aika tuusan nuuskana mutta ehdottomasti sen arvoista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti