sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Henri Lloyd Knighton beanie

Oon jo pitkään ihastellut muilla näitä Henri Lloydin suloisia tupsupipoja ja nyt päätin vihdoin hankkia itsekin sellaisen. Nämä Knighton-pipot olivat jokaisesta suomalaisesta verkkokaupasta loppu, joten mä tilasin tuon omani Briteistä. Briteistä tilatessani sain pipon itse asiassa kympin halvemmalla kuin se täällä on, joten mulla kävi kyllä todella hyvä tuuri!

Väreissä mietin pitkään tummansinisen ja mustan välillä. Alunperin olin ottamassa tummansinistä, joka tuntui ajatuksen tasolla kivemmalta, mutta päädyin kuitenkin lopulta monikäyttöiseen mustaan. Ja tein kyllä täysin oikean valinnan! Mulla on aika usein talvella esimerkiksi kokomustia asuja, ja mun mielestä näyttäisi vähän hölmöltä, jos pipo sitten olisi kuitenkin tummansininen. Muutenkin musta on vaan kaikin puolin parempi, ainakin mulle :)

Oon kyllä aivan ihastunut tähän uuteen pipoon ja uskonkin, että tämä tulee viihtymään mun päässä aika tiiviisti tämän lopputalven.. Mitäs te pidätte uutukaisesta? :)

6 kommenttia:

  1. Aivan ihana pipo!! <3 kaikki nää asiat jotka oot ny esitelly tääl blogissa on myös mun ostoslistalla mutten oo vaan saanu aikaseks ostaa niitä.. Mikä sattumaXD niin ihana toi pipo kyl oikeesti<<<33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pipo nousi kyllä heti mun lempipipoksi :) Samanlainen maku meillä kyllä tosiaan! Ja siitä vaan tuumasta toimeen ostosten suhteen ;)

      Poista
  2. Ihana! :) kumpikin hyviä värejä, mutta musta on kyllä aina se varmin valinta :) tosi nätti pipo. :)) ihanaa sunnuntaita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä kiva :) Jep, musta on vaan paljon helpompi yhdistellä ja aina varma valinta! Samoin sinulle <3

      Poista
  3. Onpa söpö pipo! :) Saako udella mistä kaupasta olet tuon nuin edullisesti löytänyt? - Kira

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö! :) Pipo löytyi Zutti-nimisestä kaupasta, jossa sen alennettu hinta oli vaivaiset 10 puntaa! (ihan superhalpa kun miettii, millä hinnalla tuota pipoa Suomessa myydään..) Suurimmat kustannukset tulivat siis postikuluista. Tällä hetkellä pipot ovat näköjään sivulta loppuneet :/

      Poista