maanantai 5. toukokuuta 2014

Spring snapshots

1 Kevään käytetyimpiä lempijuttuja yhdessä asussa. Simplicity is the key!
2 Tällä hetkellä mä olen jo lomalla, mutta pitihän näihin kollaaseihin yksi työselfiekin tunkea.
3 Erilaiset salaatit ovat ehdottomasti yksi mun lempiruuista ja voisinkin mussuttaa niitä vaikka päivittäin. Tällä kertaa lautasella värikäs sekasikiösalaatti.
4 Everyday essentials kuten instagramiinkin kirjoitin. Ray-Banit ovat olleet käytössä vasta melko vähän aikaa, mutta ne ovat jo nyt nousseet käytetyimmiksi aurinkolaseikseni. Hyvä sijoitus siis :)
 
1 Äitini työskentelee samassa työpaikassa kuin missä viime kuussa olin, ja kävimme aina yhdessä syömässä. Yhtenä päivänä päätettiin repäistä ja haettiin terveellinen lounasvaihtoehto viereisestä Kotipizzasta :D Ihan kiva spessulounas, mutta kyllä mä kuitenkin tykkään enemmän ihan normaalista kotiruoasta..
2 Kuten huomaatte, mikään ei ole pahemmin muuttunut tässä lähes kahdessa vuosikymmenessä. Tämä kuva pääsi muuten mun ylioppilasjuhlien kutsukortteihin, haha!
3 Jonkin baari-illan asua ja päällä turvallisesti beigeä ja valkoista.
4 Rakastan kaikenmaailman kenkä- ym. muita laatikoita ja niitä onkin kerääntynyt hirveä kasa (tuossa kuvassa ei ole läheskään kaikkia). Päätin yhtenä päivänä tunkea laatikot kenkähyllyn alahyllylle ja ottaa ne näin ikään kuin osaksi sisustusta; mun mielestä näyttää yllättävän kivalta :)
2 Kosti oli piilottanut mun laukkuun tällaisen ihanan yllätyksen, jonka sitten töissä huomasin ja avasin. Siis kuinka ihana?! Vieläkin saa hymyn huulille :)
3 Viimeaikoina olen himoinnut kreikkalaista salaattia ja nimenomaan noilla aidoilla kalamata oliiveilla (eroavat tavallisista mustista oliiveista kuin yö ja päivä). Kunnon kreikkalainen salde on kyllä superhyvää!
4 Keväthepeniä kepeissä sävyissä
 1 Multa löytyy puhelimesta noin miljoona erilaista jalkakuvaa (joita en kuitenkaan jostain syystä ikinä julkaise esim. instagramissa?). Näitä on vaan niin kätevä aina napata, eikä ainakaan tarvitse murehtia huonosta ilmeestä tai asennosta :D
2 Shoppailuasua
3 Sovituskopissa häirikön kanssa. Aina pitää tunkea samaan koppiin, en ymmärrä..
4 Testing testing!
1-4 Pääsiäsenä koko sukuni kokoontui mummolaan ja pöytä oli (kuten aina) todella koreana. Meilläpäin viisi kakkua jälkiruokapöydässä on ihan normaalia.
1 Torikahvilassa nauttimassa salaatista ruokatauolla. Itse"koottava" salaatti on kyllä paras keksintö ikinä!
2 Muistattekos kun vielä vähän aikaa sitten puhuin, että harmaa kuuluu vähiten käyttämiini väreihin? No, viime aikoina se on kuin huomaamattomasti hivuttautunut yhä enemmän vaatekaappiini ja nykyään väri onkin jo kovasti mieleeni. Hassua miten sitä mieli muuttuu.
3 Ja mä kun olin ajatellut että Mulberryn villahuivin saisi laittaa jo omaan laatikkoonsa kaapin perälle seuraavaa talvea odottelemaan.. Vielä mitä! Tänäänkin meinasin jäätyä pystyyn kun ulkona oli niin hyytävän kylmä tuuli..
4 Pikakievarissa hamppareilla, nam! En oo kyllä vielä kertaakaan jaksanut syödä tuota isoa annosta loppuun asti, huhhuh.. Rahalleen saa siis kyllä todellakin vastinetta :)

4 kommenttia:

  1. Nää on kyl niin ihania postauksia!!!<3 sanon tän taas mut oot kyl iha sika kaunis😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kun jaksat aina kommentoida niin positiivisesti! :) Kiitos paljon..<3

      Poista
  2. musta tuntuu, että sun piirissäs kaikkea on kymmenen kertaa enemmän. onko sulla muka oikeasti varaa tilata kokoajan louis vuittonin laukkuja, ray baneja, mulberryn huiveja ja muuta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä on varaa, enkai mä herranjumala muuten niitä ostelisi.. Mä olen oikeasti todella säästäväinen ja tarkka rahoistani, asun kotona, saan (tai sain) kuussa reilun summan opintotukea ja olin juuri töissä, miksei mulla olisi varaa? :) En IKINÄ ostaisi mitään ellei mulla olisi oikeasti varaa siihen (niin, että rahaa jää vielä runsaasti muuhunkin).

      Poista