tiistai 6. toukokuuta 2014

My summer shoes

 Mua on pariinkin otteeseen pyydetty esittelemään kaikki kenkäni. Esittelisin ne kaikki toki mielelläni vaikka yksitellen, mutta ongelmana on kenkien määrä. Pikaisella laskemisella sain tulokseksi yhteensä noin 60 paria ja kaikki varmasti ymmärtävät, että semmoista määrää on hieman hankala ruveta kuvailemaan.. Tällä hetkellä (lähes) kaikki kengät ovat kuitenkin siististi hyllyssä, joten napsaisin teille muutaman kuvat kesäkengistäni.

Ballerinat, korkokengät ja sandaalit ovat huoneessani olevassa kenkähyllyssä.. 


..ja tennarit ja kangaskengät eteisessä omassa pienessä hyllyssään.


Viime vuosien aikana olen karsinut kenkäkokoelmaani suurella kädellä. Laskeskelin, että viimeisen kolmen vuoden aikana olen laittanut kiertoon yhteensä yli 70 paria kesä- ja talvikenkiä. Aikamoinen määrä,eikös vain?!  
Se ei siis kuitenkaan tarkoita sitä, että olisin omistanut kerralla 130 paria kenkiä, vaan olen myynyt vanhoja ja ostanut tilalle uusia pikkuhiljaa. "Ennätys" kenkien määrässä taitaa muuten olla muutaman vuoden takaa, jolloin omistin noin 80 paria. Hullua!

Tällä hetkellä olen melko tyytyväinen tilanteeseen kenkähyllyssä. Olen säästänyt vain kengät, joita käytän (tosin noistakin monet ovat sellaisia, joita käytän ehkä kerran kahdessa vuodessa..) ja heittänyt muut kylmästi kirpparikasaan.

Onkos siellä ruutujen takana muita kenkähulluja? :)

2 kommenttia:

  1. missä oot töissä ku sul on noin paljon rahaa o,o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin terveyskeskuksessa mutta tosin vain kuukauden :D kyllä sitä rahaa riittää kun osaa olla säästäväinen :)

      Poista