lauantai 21. joulukuuta 2013

Blaah

Tarkoituksena oli tulla esittelemään pari eilisen lahden-reissun ostosta, mutta tunnin noiden kuvien muokkaamisen ja tänne lisäämisen kanssa tapeltuani päätin, että nyt saa riittää, kuvaan huomenna suosiolla uudet. Halusin tulla kuitenkin edes jotain elonmerkkejä tännekkin näyttämään, joten ajattelin nyt kuitenkin tehdä tämän (hyvin turhan) postauksen. Täällä blogissa on ollut taas muutaman päivän vähän hiljaisempaa, ihan vaan siksi, että mulla on ollut paljon kaikkea muuta puuhaa, ja kuvailut ja blogin kirjoittaminen ovat jääneet vähän vähemmälle. Kuvasaldo muutamalta viime päivältä on tosiaan aika säälittävä, enkä mä meinannut edes keksiä, mitä kuvia mä tähän postaukseen länttäisin. Mulla löytyi kuvia pipareista, joten ne saavat nyt tällä kertaa kelvata. Tosi kiva. Niin ja löysinhän mä pari kynttiläotostakin piprujen isäksi, wohoo..

 Palaillaan siis huomenna eilisen ostosten esittelyn merkeissä, jos tää nyt mun kone vaikka sitten suostuis tekemään mun kanssa yhteistyötä.. Tää päivä ei oo muutenkaan ollut mikään maailman ihanin, joten mä teen nyt peittopesän itselleni sänkyyn ja alan kattomaan Breaking Badin vikaa jaksoa. Oon katsonut ton sarjan loppuun jo pari viikkoa sitten, mutta en oo vaan jotenkin halunnut katsoa sitä vikaa jaksoa, vaikka tiedän jo oikeastaan mitä siinä tapahtuu (luin wikipediasta :D) En oo ikinä oikein tykännyt sarjojen vikoista jaksoista, sillä aika usein ne loppuvat eri tavalla, kuin olisin halunnut ja sitten mä tuun ihan surulliseksi.. No joo, nyt loppu höpöttelyt, palaillaan huomenna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti