lauantai 16. marraskuuta 2013

LONTOON OSTOKSET OSA 2

 Pidemmittä puheitta, ostospostauksen toinen osa, olkaapa hyvät!

 Rintsikat. Primark n.6e
 Pipoja (toinen Kostille). Primark n. 3e/kappale
 Töppöset. Primark n. 3,5e
 Pörrösukkia. Primark n. 2,5e
 Jättipullo hajuvettä. Lentokenttä n. 26e 
Joo, mun lempihajuvesi on Britney Spearsin Fantasy.. Siis Britney Spearsin.. Eih.. Mutta hitto, se vaan tuoksuu niiin hyvältä!
 Tuoksusuihkeita. Victoria's Secret. Yhteensä n. 35e
 Aussie jättishampoo ja 3-minute miracle-hoito. Boots. Shampoo n. 7e ja hoitoaine n.6e
 Batiste kuivashampoo blondeille ja tropical-jättikuivashampoo. Boots. Pienempi n. 3e ja iso n. 4e
  
Ja vielä last but not least, jotakin joka mun on pitänyt ostaa jo piiiitkään! 
Eshish Luli deluxe French Vanilla-aski ja Eshish fruit collection-aski. Harrods. Luli n. 26e ja fruit collection n. 41,5e

Semmosia! Oon itse tosi tyytyväinen mun ostoksiin, kaikki on semmoisia juttuja mistä tykkään oikeasti tosi paljon, enkä ostanut mitään semmoista "ihan kivaa", vaan kaikki ostokset on mun mielestä superihania :) Näiden postauksessa esiteltävien juttujen lisäksi ostin vielä jonkin verran karkkia, mutta niitä nyt en alkanut kuvailemaan.

Mitäs te tykkäsitte vuorostaan näistä ostoksista? :)

2 kommenttia:

  1. Wau! Kaikki on upeita löytöjä! Nuo VS:n tuoksusuihkeet!! <3 mitä kaikkia erituoksuja tuossa on :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kovasti :)) Ne on kyllä tosi ihanan tuoksuisia! Tuossa on mango temptation, coconut passion, pure seduction ja sensual blush! :)

      Poista