sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Jos jotain nyt kiinnostaa niin..

tänä viikonloppuna mä olen..
..tykännyt kovasti mun uudesta VS:n PINK-paidasta.

..syönyt yhtä mun lempiruoista, ruskeakastiketta ja perunamössöä. Ei kuulosta eikä näytä kovin herkulliselta mutta uskokaa mua, mä teen ihan hiton hyvää ruskeakastiketta..

..syönyt äitin tekemiä tähtipullia. Pullasta en yleensä niin välitä mutta noi oli kyllä nameja, tietenkin koska äitin leipomia<3

..käynyt elokuvissa katsomassa uuden nälkäpeli-leffan. Tykkäsin tosi paljon ykkösestä ja ihan yhtä paljon tästä kakkosesta. Suosittelen!
..sotkenut mun verhot. Sotkenut mun verhot STEARIINILLA. Joo älkää kysykö, en mä edes tiedä miten toi on mahdollista, sählä mikä sählä, valitettavasti.

..käynyt saunassa kynttilänvalossa. Okei todella tärkeä ja kaikkia kiinnosti. No, käyn tosi harvoin joten ehkä tää oli kertomisen arvoinen? Ei se kyllä ollut.

..leipaissut mutiksen a.k.a mutakakun.

..hengannut mun uusissa kotihousuissa aina kun vaan mahdollista. Siis kattokaa nyt, ei ton ihanampia voi olla!

Niin ja oonhan mä noiden edellämainittujen lisäksi myös..

..kattonut Masterchef Australian kolmannen kauden loppuun koneelta, en vaan malta oottaa niin, että ne tulee telkasta yksi jakso per päivä-vauhtia!

..ollut tyttöjen kanssa lauantaina Bulmerissa, mä en tosin juonut mitään.

  ..nähnyt myös muita ihania kavereita.

..viettänyt aikaa myös Kostin kanssa. Se vaan on yksinkertaisesti maailman paras poikaystävä. Piste. 

  Tähän on varmaan hyvä lopettaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti