keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Beauty is everywhere

Mä olen tällä hetkellä Lontoossa, mutta tässä olisi nyt se mainitsemani postaus, jonka teille ajastin :)

Oon aikaisemminkin kirjoitellut niistä elämän pienistä iloista ja kivoista asioista, jotka ainakin mulle merkitsevät todella paljon. Mä olen myös sitä mieltä, että sellaista arjen kauneutta löytyy joka puolelta ympäriltämme, jos vaan osaa katsoa. Mä ihastelen joka päivä kauniita asioita, isoja ja pieniä, ja mun mielestä arjen kauneutta voi todellakin löytää ihan mistä vaan, vaikkapa kasasta tyynyjä tai vaatteita (kuten kuvista näkyy heh), pilvistä, kynttilöistä, tähtitaivaasta, tai ihan mistä vaan! Ne ovat juuri niitä pieniä arkisia, mutta kauniita ja ihania asioita :) 
Nämä kaikki postauksen kuvat ovat siis ihan meiltä kotoa, arkisista jutuista otettuja, mutta silti ainakin mulle jollain tavalla kauniita ja inspiroivia :)
 Ja kyllä, tää on meiltä sisältä haha :D Viherhuone aka viidakkohuone..
Everything has beauty, but not everyone sees it 
 -Confucius

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti