maanantai 7. lokakuuta 2013

Wanted from London

 Alunperin ajattelin etten mitään tämmöistä "ostoslistaa" Lontoota ajatellen tekisi, sillä jotenkin musta tuntuu ahdistavalta ajatella että mun ois pakko löytää joitain tiettyjä juttuja. Ja vielä kun se yleensä menee niin, että juuri niitä juttuja ei koskaan läydä mitä on etsimässä.. Sitten mä kuitenkin mietin että menkööt, ei tälläisen listan tekeminen mitenkään mun shoppailuihin siellä vaikuta. Ois tietenkin kiva jos löytyis muutamia juttuja mitä oon jo pidempään katellut mutta en ota tosta mitään stressiä, jos ei tärppää niin sitten ei tärppää :)

Wanted from London

 Lontoosta olisi kiva löytää..

Saappaita. Näitä mä oikeasti tarvitsen! Lähinnä nyt olisi hakusessa ylipolvensaappaat sekä jotkut kivat polvipituiset saappaat, esimerkiksi bikerbootsit tai ratsastussaappaat. Oon silmä tarkkana myös kivojen lyhytvartisten bikerbootsien varalta.

Toppatakki. Tommoinen ratsastushenkinen (ja mieluiten tummansininen) toppis on ollut mun hankintalistalla pitkään, mutta en oo Suomesta sellaista hankkinut, sillä säästän nyt tätä Lontoon-reissua varten. Toivottavasti sieltä löytyisi täydellinen yksilö! Myös tommoinen "nahka"hihainen takki olisi mun mielestä kiva, tosin ehkä ennemmin beigenä.

Kollarit ja/tai huppari. Jotkut uudet kollarit olisi ihanat, ja ajattelin katsella niitä esimerkiksi Abercombie&Fitchiltä ja Victoria's Secretiltä.

Hattu. Joku ihana isolierinen hattu olisi aivan täydellinen syksyyn.

Kauneustuotteita. Briteissä monet merkit on huomattavasti Suomea halvemmissa hinnoissa, ja ajattelinkin ostaa sieltä muutamia mun lemppari kosmetiikka/hiusjuttuja, kuten tuota mun ikisuosikki-kuivashampoota.

Nahkahanskat. Ihan perusmustat nahkahanskat omistankin jo, mutta tuommoiset niittikoristeiset yksilöt tahtoisin vielä kotiuttaa. Oon yrittänyt metsästää niittihanskoja jo pari vuotta, mutta tuloksetta. Noissa kollaasin hanskoissa niitit ovat hopeisia, mutta mä haluaisin omani kultaisilla niiteillä, kun oikeastaan vaan kultaa koruissa ja asusteissa käytän.

Karvaliivi. Myös kivan karvaliivin löytäminen tuntuu olevan aika mahdotonta, joten toivon todella että tuolta reissulta semmoisen löytäisin! Mulla ois jo niin monta ideaa miten sen yhdistäisin..

Pipo. Ja nimenomaan tollainen tekstipipo. Mun piti tilata tollaisia, mutta laiskuuden takia se on vähän jäänyt.. Nyt olisi kuitenkin kiva jos halvalla löytyis tommoinen pipo, jollain asennetekstillä tietenkin.

Farkut. Tarvitsisin jotkut uudet kivat farkut, mutta ongelmana on, että vihaan niiden ostamista. Kokojen metsästäminen ja tiukkojen housujen sovittelu ahtaissa pukukopeissa on vaan mun mielestä niin inhottavaa.. Uudet farkut ei oo kuitenkaan mikään pakkosaada-juttu, eli onneksi ei sellaisia tarvitse kissojen ja koirien kanssa metsästää reissussa kuitenkaan.

Semmoisia juttuja löytyypi mun "ostoslistalta". En usko että tulen kaikkia näitä löytämään, saatika ostamaan, mutta edes jotain näistä olisi kyllä kiva löytää :) Toisaalta Lontoo on niin mahtava shoppailukaupunki, että voi olla, että mulle tulee ennemminkin runsaudenpula, hehe..

2 kommenttia:

  1. moikka! ihan vaan vinkkinä ajattelin kertoa, että tänään just mallailin H&M:ssä mustia nahkahanskoja kultaisilla niiteillä :) löytyy siis niinkin läheltä kuin Lahdesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana anonyymi! Kiitos paljon kun vinkkasit, mä oon just niitä hanskoja itse asiassa ihastellutkin blogeissa, mutta en tiennyt löytyykö niitä myymälöistä :) Niin, ja mulle tuli muuten hyvä mieli sun avuliaisuudesta ja ystävällisyydestä!

      Poista