torstai 10. lokakuuta 2013

Blablablaa

Moikkuliis! Tästä tulee nyt tämmöinen höpöttelypostaus missä ei taaskaan oo oikein päätä eikä häntää, varoitan jo näin etukäteen ;)

 Mulla on tällä hetkellä tosi vähän koulua, yleensä vaan 1-2 tuntia päivässä. Eli periaatteessa mulla kyllä riittää vapaa-aikaa, ja aikaa kirjoitella tänne. Käytännössä tää vapaa-aika kuitenkin kuluu aika nopeasti kaikkea muutakin puuhaillessa. Haluaisin antaa tälle blogille vielä enemmän aikaa ja postailla mahdollisimman usein esimerkiksi asukuvia, mutta tällä hetkellä ongelmana on kuvaajan puute. Kun pääsen koulusta jo 11 aikaan ja tulen kotiin, ei silloin täällä ole oikein ketään joka asut kuvaisi. En myöskään haluaisi itse alkaa niitä kuvailemaan esim. peilin kautta kameralla, sillä mun mielestä se ei vaan näytä niin kivalta :/ Ääh, ärsyttävää! Nytkin on monet kivat asut jääneet kuvaamatta vain ja ainoastaan tän asian takia. 


Niin, kuten mä mainitsinkin, mulla on ton koulun vähäisyyden ansiosta aika paljon vapaa-aikaa. Täytyy myöntää, että osa siitä kuluu ihan vaan leffoja ja sarjoja Netflixistä töllötellessä, mutta oon mä paljon saanut aikaankin! Mulla on ollut ihan kiitettävän pitkä to do-lista, johon on kertynyt paaljon pieniä ja vähän isompiakin juttuja (esimerkiksi koulujuttuja jotka olisi pitänyt hoitaa lähes vuosi sitten, oopsie..). Nyt oon kuitenkin ottanut itteäni niskasta kiinni ja oon saanutkin ihan mukavasti juttuja yliviivattua listalta :) Muutamia siellä vielä on, esimerkiksi joitain tulevaan Lontoon-reissuun liittyviä juttuja. Tää mun ahkeruustilanne tosin vähän vaihtelee, sillä esimerkiksi tänään en oo jaksanut tehdä oikeastaan yhtään mitään. Oon huomannut että oon viime aikoina ollut jotenkin tosi väsynyt ja veto pois, ja voisin vaan oikeasti nukkua koko ajan :D. Ehkä tää nyt on sitä kuuluisaa kaamosväsymystä? Myöskään tää pari päivää sitten ilmaantunut flunssanpoikanen ei kyllä varsinaisesti paranna mun energisyyttä.. Tänäänkin koulusta tullessa kaivauduin peiton alle sänkyyn ja vaan makoilin ja räpläilin kännykkää ja nautin mun mukavasta sängystä. Ainiin ja kännykästä facebookia selaillessa mä eksyin jotain kautta jonkun eläinsuojeluyhdistyksen fb-sivulle, ja siellä sellaiseen kotia etsivät-kansioon. ISO virhe. Se kotia etsivät-kansio oli täynnä aivan uskomattoman ihania pieniä suloisia kisuja, kuvateksteinä esimerkiksi "Suloinen Sulo haluaisi myös oman kodin" ja "Reipas ja leikkisä Nasu tyttö etsii omaa kotia". Eihän siinä sitten kauaa mennyt (joo ei tosiaan kauaa, ehkä 5 sekuntia...) kun mä jo pillitin kuin pikkuvauva. Sitten mä hölmönä vielä menin selaamaan niitä kuvia eteenpäin, ja itku ja ahdistus sen kun lisääntyivät. Mun sydän vaan särkyy kun en voi ottaa niitä joka ikistä pientä murua mun luokse..:( Ottakaa te pliis mun puolesta!


 Noniin nyt sain taas purettua sydäntäni oikein kunnolla hahaa. Pitäis varmaan yrittää useamminkin kirjottaa vaan tämmöistä ajatuksenvirtaa (aka roskaa..), sillä musta on kiva jakaa myös teille vähän mun mietteitä ja kuulumisia! Kuvat tässä postauksessa on kännykästa kaivettuja satunnaisia kuvia viimeajoilta :) Nyt mä meen kattomaan nauhalta eilisen Arman ja viimeinen ristiretki-jakson ja nappaan kainaloon salmiakkia ja juustopalleroita. Noi juustopallerot on muuten mun uusin addiktio, jotka on syrjäyttäny nachot oikeastaan kokonaan. Kerran söin noita palleroita yhen viikon aikana neljä pussia, siis neljä?! Mä tiedän, sairasta.. Ja ne vielä haiseekin tosi pahalta:D Kiva, oon siis haiseva juustopalleromuija.

3 kommenttia:

  1. Hahaa ihana emmi:) mitä sarjoi katot netflixistä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi ^^ katoin just loppuu Hemlock Groven, oli vähän outo mutta ihan katottava:) Seuraavaks aattelin alottaa Breaking Badin!

      Poista
    2. Okeii! Ite oon kattonu tota life unexpectedii:)

      Poista