perjantai 28. kesäkuuta 2013

Wanted

 Mulla on ollut hirveä shoppailuhimo jo jonkin aikaa, ja nyt huomenna pääsen sitten vihdoin Lahteen tekemään vähän tuhoja;-) Tällä viikolla on jo monta kertaa himottanut hurauttaa vähän kauppoja kiertelemään mutta valitettavasti se on ollut aika mahdotonta koska oon päässyt joka ilta vasta kahdeksalta.. Mulla on pitkän aikaa seissyt H&M:n verkkokaupan ostoskorissa muutama tuote mutta oon hillinnyt itseni tilaamasta, koska toivon löytäväni edes jotain niistä ihan myymälästä. Tässä kuitenkin vähän näitä mun himotuksia, tuotteet pääosin H&M:n, pari myös Gina Tricotista.

 
  1. Ihastuin tähän mekkoon heti kun bongasin sen netissä. Kauniin yksinkertainen ja naisellinen, ajaton malli. Pikkumusta tulis oikeasti myös tarpeeseen sillä en omista yhtäkään (I know, miten tää on mahdollista??:D) Se musta pikkumekko mulla tietenkin on minkä hooämmästä vähän aikaa sitten ostin mutta en luokittele sitä pikkumustaksi, se on enemmän semmonen bilemekko:)
2. Myös tämä maximekko näyttää ihanalta mutta haluaisin ehdottomasti kokeilla tätä päälle että tietää sitten millainen toi pituus ja istuvuus on.
   1. Vähän väriä tän mun mustahkon listan keskelle! Ihan superihana pirteä maxi Ginasta. En itseasiassa loppujen lopuksi tiedä tulisko tota käytettyä mutta ainakin nyt tuntuu että käyttöä tulisi!
2. Nää kengät mitkä mun piti tilata jo aikapäiviä sitten.. On elätellyt toiveita että noita löytyis jostain myymälästä että voisin kokeilla jalkaan mutta ei oo ainakaan tähän mennessä vielä tärpännyt. Haluaisin kokeilla noita, sillä mun jalka on vähän hankalasti kokojen 37 ja 38 välissä, enkä oikein uskaltaisi netistä tilata kun ei tiedä kumpi on parempi.
  
  1. Valkonen perusteeppari multa löytyy, mutta musta puuttuu vielä ja se olis nyt ostoslistalla.
2. Ihanan mallinen toppi jonka löysin Ginan nettisivuilta. Pakko saada!
 1. Näistä biksuista ei löytynyt kokoa kun viimeksi yritin etsiä mutta nyt toivottavasti tärppäis:)
2. Mulla on tämmönen rento neule jo turkoosina joten tiedän että tää on supermukava päällä. Hinta ei tosiaan oo paha, tää maksaa nimittäin vaa kympin!

 1. Kellohelmainen hame on ollut etsinnässä aika pitkään, ja nyt löytyi tommonen ihan perusmallinen hooämmältä halvalla, tää ois kiva nähdä "livenä" ja sovittaa.
2. Liehuhelmahamonen näyttää kuvassa ihanalta, mutta myös tätä ois kiva sovittaa ja nähdä millainen on oikeasti päällä.
1. En tajua mistä koko ajan löydän näitä mustia niittiloafereita kun en ees tarvii sellasia; mulla on jo! Mutta nää jokatapauksessa herätti mielenkiinnon ja niitä täytyy testata!
2. Myös nää Chanel-henkiset tikatut ballerinat on söpöt. Se riittää varmaan perusteluks haha:D

Nyt siis peukut pystyyn että huomenna löytyisi edes jotain näistä! Tässä nyt on vaan joitain H&M:n ja Ginan juttuja, paljon muutakin kivaa löytyi mutta listasta ois tullut niin pitkä ettei kukaan ois jaksanut lukea.. Myös muiden kauppojen sivuilla ois ollut vaikka mitä mutten jaksanut alkaa kaikkia selailemaan. Tästä tulikin mieleen että voisin myös tehdä jossain vaiheessa semmosen kunnon näitä kuolaan-postauksen, missä esittelen semmosia pakkosaada-juttuja jotka on pyörineet jo vähän pidempään mielessä:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti