lauantai 15. kesäkuuta 2013

Turquoise


Kun toi monen päivän sadeputki vihdoin päättyi, teki heti mieli vetäistä päälle jotain värikästä ja kesäistä:) Päädyin tuohon monta vuotta vanhaan (mutta vieläkin ihanaan), Gina tricotin turkoosiin kuviotoppiin. Turkoosi on yksi mun lempiväreistä kesäpukeutumisessa, sillä se sopii täydellisesti yhteen ruskettuneen ihon kanssa! Rusketus multa vielä valitettavasti puuttuu, mutta kun lämpimämpiä ilmoja taas tulee niin asia korjataan asap! Turkoosin topin kanssa housuiksi valikoitui farkut ja asusteisiin mun lempparia; vaaleaa beigeä. Kokonaisuus oli mun mielestä kivan raikas ja oli kivaa pukeutua pitkästä aikaa johonkin vähän värikkäämpään, yleensä mun vaatteet kun on aika neutraaleja väreiltään. Nyt pidetään vaan peukut pystyssä että hyvät säät jatkuu, toi vesisade nimittäin alkoi jo vähän tökkiä, eikä silloin muutenkaan ole oikein inspiraatiota pukeutumiseen, saatika mihinkään muuhun:/ 
Haluaisin säiden parantuvan myös siksi, että mulle on tullut yhtäkkiä joku hirveä hinku päästä mökille.. Oonhan mä aikasemminkin tykännyt siellä käydä, mutta nyt tuntuu että on ihan pakko päästä mökille vaan rauhottumaan ja rentoutumaan, mieluiten ihan kahdestaan poikaystävän kanssa. Hassua, miten sitä nuorempana aina vältteli mökille lähtemistä, ja sinne yöksi jääminen oli aikalailla kauheinta mitä oli, mutta nyt sitä oikein toivoo pääsevänsä mökille:D Mä oon tulossa vanhaksi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti