keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Sunny

Jee, mulla on tänään vapaapäivä! Mun kalenteri on ollut hukassa joten oon ollut vähän pihalla mun koeviikon kokeiden ajoista ja muusta. Tarkistin eilen wilmasta monelta mulla tänään ois koe mutta huomasinki että se onkin vasta huomenna, eli mulla on tänään siis vapaata:) Ihanaa päästä kerrankin kunnolla ajan kanssa kirjottelemaan tännekkin!



Maailman mukavimmat tee-se-itse kotishortsit kollareista! Lahkeet tosin vähän eripituset hups..

Nää kuvat ei oo kuitenkaan tältä päivältä, vaan eiliseltä:) Oli ihan älyttömän lämmin päivä ja pari tuntia vierähtäkin aurinkoa ottaen ja kirjaa lukien. En itseasiassa edes tykkää pelkästä auringonotosta, mulla tulee yleensä liian tylsää jos vaan makaan paikallani:D Toisaalta kirjan lukeminen aurinkoa ottaessa on myös tuskastuttavaa, sillä miten sä sitä kirjaa luet kun makaat selälläsi maassa?! Onneksi mä kuitenkin rusketun nopeasti joten ei tarvii aina koko päivää siellä auringossa pötköttää. Kyllä mä siltikin joka kesä otan kärsivällisesti aurinkoa, sillä lopputulos on kaiken "vaivan" arvoinen; rusketus! Mä oon ehdottomasti sitä mieltä että ruskettueena ihmiset on vaan jotenkin kauniimpia, ja että rusketus tuo semmosta kivaa tervettä väriä. Mulla ton rusketuksen mukana tulee tosin aina myös hirveä määrä pisamia naamaan.. Ei sillä että niissä ois mitään vikaa, musta ne on söpöjä, mutta en vaan tajuu miks niitä pitää tulla niin paljon :D

 Mulla ei valitettasvasti oo kunnon kameralla otettuja kuvia eilisen asusta, mutta eiköhän näistä puhelinkuvistakin jotain selvää saa. Leopardihousut pääsi siis tokaa kertaa päälle, tällä kertaa kokonaisuus oli vähän "laitetumpi" kuin viimeksi. Noista kuvista nyt ei meinaa edes erottua mutta päällä oli siis musta bleiseri ja perustoppi housujen kaverina. Jalkaan mustat ballerinat ja käteen kultainen kello niin asu on valmis:) Harmi ettei tästä asusta nyt ollu tämän parempia kuvia, ite tykkäsin nimittäin tosi paljon tosta kokonaisuudesta!



 Vähän vertailua vanhoihin :D Onhan niissä pikkusen eroa kyllä!




Mulla tuli eilen kauan odotettu H&M-paketti jossa tuli noi valkoset kangaskengät ja mustat niittiloaferit. Niittiloafereita en ajatellut pitää, sillä ne on niin samanlaiset ku yhdet mitkä mulla jo on. Lähdin illalla käymään vielä Karismassa sillä mua jäi viime viikonloppuselta ostosreissulta häiritsemään yksi paita mistä ei ollut sopivaa kokoa ja mikä oli pakko saada. Ajattelin samalla katella löytyiskö mun kokoa niistä punasista ja tummansinisistä kangaskengistä mistä aiemmin mainitsinkin. Ja kaikki löyty mitä olin etsimässä plus vähän ylimääräistäkin, nimittäin toi lippis:) Oon jo jonkin aikaa ajatellut että lippiksen ostan jos kiva sattuu kohdalle ja nyt sitten löyty silmää miellyttävä niin päätin ostaa.

Tää oli taas vähän tämmönen sillisalaattipostaus mutta ei se mitään:) Mä jatkan vapaapäivän viettelyä ja huomenna oiskin sitten tiedossa viimenen koe! Ihan kummallista että kesäloma alkaa parin päivän päästä, jotenki ei tunnu yhtää siltä. Mun pitäis alkaa pikkuhiljaa miettimään mitä puen päälle mun serkun ylppäreille Tampereelle, jonne oon lähdössä lauantaina. Ajattelin että voisin koota omasta vaatekaapista muutamia asuja mitkä olis mun mielestä hyviä vaihtoehtoja ja laittaa niitä tännekkin, niin näkisitte vähän millaisen asun mä valitsisin tollaseen vähän hienompaan juhlaan kuten ylppäreihin:) Mitäs mieltä muuten ootte asusta ja ostoksista?

4 kommenttia:

  1. Mistä sä ostit ton lippiksen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Stadiumista! Ainaki Karisman Stadiumissa oli noita paljon erivärisinä ja kokosina:)

      Poista
  2. Onks sun hiukset luonnostaa tollaset kiharat vai esim. kiharratko ne ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun hiukset on luonnostaankin vähän laineikkaat mutta pidän öisin hiuksia semmosella tosi löysällä letillä ni siitä tulee tommoset:-) Kunnon kiharat teen sitten kiharruspuikolla!:)

      Poista