keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Day off

Mulla oli tänään siis vapaapäivä ja se meniki nopeesti kaikkee mukavaa touhuillessa. Vähän menoa hidasti tää inhottava flunssa mikä mulla on ollu jo viikonlopusta asti mutta kyllä tää tästä pikkuhiljaa.. Uskaltauduin flunssasta huolimatta jopa ottamaan aurinkoa ekaa kertaa tänä vuonna, tosin vain tunnin mutta selvät rajat tuli kuitenkin:) Kyllä se vaan näyttää nyt vahvasti siltä että se kesä on (vihdoinkin) oikeasti tulossa! Mutta pidemmittä puheittä tässäpä näitä olis!





ihana pikkumuru




 
Tänään oli nutturapäivä, koska oli maailman laiskin olo ja muhkea nuttura vaan on niin helppo ja nopea väsätä donitsin avulla. Asu oli tosi simppeli ja siinä yhdisty puuteribeige ja tummansininen, jotka on molemmat yksiä mun lempiväreistä. Toi kuvissa näkyvä takki on itseasiassa jo monta vuotta vanha mutta edelleen yks mun suosikkikevättakeista. Harmi kun ei tullut aikoinaan ostettua tota myös beigenä! Asusteissa ja koruissa oli tällä kertaa hopeaa, johtuen laukun hopeisista niiteistä. Toi laukku on muuten joskus vuosi-pari sitten Ginasta ostettu ja muistan kuinka olin silloin niin syvästi rakastunut siihen:D Tykkäsin niin paljon että ostin saman myöhemmin myös mustana. Onhan toi edelleen mun mielestä kiva mutta nykyään vaan jostain syystä jäänyt aika vähäiselle käytölle. Nyt sopi asun väreihin niin hyvin että oli pakko nappasta kaapista mukaan:)





Sellasta:) Onko siel muita rusketusrajat jo omistavia? Ja kertokaa toki mielipiteitä asusta!

2 kommenttia:

  1. jeeeejee kiva et päivittelet näin usein!!! TYYLIKÄSTÄ meininkiä serkkuseni<3

    VastaaPoista